Koningsdag

Koningsnacht in Hoornaar: fout en oranje

Dat Hoornaarders een goed feestje kunnen bouwen, hebben we vorig jaar tijdens de feestweek wel gezien. Daarom leek het ons leuk om ook rond Koningsdag wat meer te doen dan alleen het gebruikelijke werk.

Laat je dansmoves zien op de verlichte dansvloer

Daarom starten we Koningsdag dit jaar al een avond eerder, tijdens de Koningsnacht. In het Bruisend Hart organiseren we een gezellig dansfeest, met aanstekelijke meezingers gedraaid door DJ Trebert en leuke artiesten. We hebben een verlichte dansvloer geregeld, dus voel je niet bezwaard om je mooiste moves te laten zien. Natuurlijk in een outfit die niet alleen fout is maar ook een oranje tintje heeft, zodat we al in de juiste mood voor Koningsdag komen.,

Artiesten

De artiesten Dietwee en Gerard Vogel weten hoe je een feestje bouwt, en zullen flink wat nummers ten gehore brengen die je gegarandeerd mee gaat brullen. En ook onze eigen Hoornaarse podiumhelden Azu & Onno hebben we weer bereid kunnen vinden om het legendarische feestweeklied ‘Dit is mijn Dorp’ ten gehore te brengen.

Alle info op een rij:

• Hoornaarse Koningsnacht
  • Vrijdag 26 april, 21.00-1.00 uur.
  • Locatie: Het Bruisend Hart, Hoornaar
  • Kosten: 7,50 euro per ticket