Feestweek

Alles over de feestweek tijdens de Voorpretavond op 14 juni

Ben je benieuwd naar het dagprogramma van de feestweek? Wil je weten hoe de Beste Buurt Bokaal dit keer werkt? Of wat je kinderen (en jij) precies van de Kinderstad mogen verwachten?

Alle antwoorden krijg je tijdens de Voorpretavond in het Bruisend Hart, op woensdag 14 juni. Loop binnen tussen 19.00 en 22.00, op een tijdstip dat het jou schikt. In de zaal vind je verschillende tafels met uitleg over de feestweek en alles wat voor jou als buurtvertegenwoordiger, vrijwilliger, optochtdeelnemer, playbacktalent of gewoon Hoornaarder interessant is.

Heb je je opgegeven als vrijwilliger, bijvoorbeeld voor de Kinderstad? Of heb je je nog niet opgegeven, maar wil je wel graag helpen in de feestweek? Dan zien we je graag de 14e. Je kunt je dan alvast inschrijven voor een specifieke dag.

Natuurlijk kan je al je vragen stellen aan het aanwezige bestuur.

Aanmelden is niet nodig. Loop gewoon binnen, haal een drankje bij de bar en kom langs bij de tafels met onderwerpen waar jij nieuwsgierig naar bent.