Koop op 7 juni je passepartout voor de feestweek

Natuurlijk hadden we het ook gewoon een abonnement kunnen noemen. Want hoe vaak hoor je het woord ‘passepartout’ nou nog? Gelukkig weet bijna iedereen in Hoornaar wat ermee bedoeld wordt. Niet? Dan leggen we het nog 1 keer uit.

Passepartout?

Met een passepartout kan je de hele feestweek de tent in en uit lopen. Ook als het druk is, heb je met een passepartout altijd de zekerheid dat je naar binnen mag. Bovendien betaal je veel minder. Als lid kost een passepartout je slechts 50 euro (in plaats van 80 euro voor niet-leden). De meeste feestavonden kost een kaartje 15 euro. Je hebt het er dus snel uit.

Tel uit je winst

Op vrijdag 11 en maandag 14 augustus is de feesttent voor iedereen vrij toegankelijk. Op dinsdag 15 en woensdag 16 augustus is de entree 10 euro. Alle andere avonden kost een kaartje 15 euro.

Nog meer korting voor kinderen

Kinderen t/m 17 jaar betalen hetzelfde als volwassenen voor een avondkaartje. Een passepartout is voor een kind in deze leeftijd wél verkrijgbaar tegen een lagere prijs. Kinderen betalen slechts 25 euro voor een passepartout.

Koop passepartouts voor jezelf, je partner, kind of buurvrouw

Op woensdag 7 juni is het Bruisend Hart van 19.30 tot 21.00 uur geopend voor de verkoop van passepartouts. Dit is het moment voor jou als lid om je passepartout met korting veilig te stellen. Voor jezelf, en eventueel voor gezinsleden en anderen. Je kunt met pin en cash betalen. Ook niet-leden kunnen een passepartout kopen tijdens de voorverkoop.

Vul het formulier dat je hieronder kan downloaden alvast in, dan kunnen we je snel helpen. Er liggen ook exemplaren in de supermarkt en tijdens de voorverkoopavond in het Bruisend Hart.

Nu reserveren, op donderdag 10 augustus je polsbandje ophalen

Je krijgt op 7 juni nog niet meteen je polsbandje mee. Die kan je aan de vooravond van de feestweek, op donderdag 10 augustus, ophalen in de feesttent. Dan moet je als passepartouthouder wél zelf aanwezig zijn, zodat we het bandje om je pols kunnen schuiven.

Reserveer ook alvast je bbq-menu

Tijdens de voorverkoopavond op 7 juni is het ook mogelijk om een menu te reserveren voor de Oktoberfest BBQ op woensdag 16 augustus, van 18.00 tot 19.30 uur. Voor een barbecuemenu betaal je een zacht prijsje. De barbecue is vrij toegankelijk voor iedereen. Later op de avond heb je wel een entreebewijs nodig. Klik hier voor meer informatie.