Zó win je de Beste Buurt Bokaal

Tijdens de feestweek kan je met je buurtvereniging (of buurt) meedoen aan de Beste Buurt Bokaal. Een knetterspannende competitie die de hele feestweek omspant.

Meedoen is niet moeilijk. Meestal moet je gewoon aanwezig zijn bij een activiteit met een aantal buurtgenoten. Maar er zijn ook onderdelen die meer voorbereiding of inspanning vergen, en waarbij je niet automatisch een hoog puntenaantal binnenharkt. Bij die activiteiten maak je met jouw buurt het verschil met andere buurten.

Wil je meedoen met jouw buurt of buurtvereniging? De deadline voor aanmelden is inmiddels verstreken. Stuur ons een mailtje als je vragen hebt.

Ben je benieuwd hoe de punten gepakt kunnen gaan worden? Bekijk onderstaande pdf met een overzicht van alle activiteiten en de manier waarop de punten worden geteld.