Bekijk het avondprogramma van de feestweek

Het avondprogramma voor de feestweek 2023 is bekend. Met het thema Hoofdstad Hoornaar moet er natuurlijk ook een gróóts programma komen. Wij denken dat dat heel erg goed gelukt is. Iedere avond is er 1 die je niet mag missen!

Vrijdag 11 augustus – DAARRR GAAN WE
Gratis toegang.

We trappen de feestweek af met een geweldige openingsavond in de tent. Er volgt voor deze avond nog een verdere invulling. Wat al wel vast staat is dat DJ Cor voor de muzikale invulling gaat zorgen en ons zal opwarmen voor een fantastische feestweek.

Zaterdag 12 augustus – 538 DJ’S ON TOUR
Ticketprijs: € 15,-

Na de optocht rollen we zo door de feesttent in. De DJ’s van Radio 538 draaien alle hits van vroeger én nu. We weten allemaal dat dan de voetjes zeker van de vloer gaan!

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is Feestweek2023_divider-06-1024x43.png

Maandag 14 augustus – HEEL HOORNAAR PLAYBACKT
Gratis toegang.

Zing of playback je altijd mee, maar heb je nooit een goed publiek? Dit is de uitgelezen kans om je moment te pakken op het podium! Geef je nu op voor de playbackshow via deze pagina.

Dinsdag 15 augustus – DEINS MEE IN’T BRUIN CAFÉ met DE BOLLE JAN SHOW
Ticketprijs: € 10,-

De Bolle Jan Show is werkelijk uniek. Vanaf het moment dat de show van start gaat waan je je in het gezelligste bruine café van Nederland. Het wordt een ouderwets gezellige avond in de kroeg. Inhaken maar! Van links… naar rechts!

Woensdag 16 augustus – SOMMERFEST AM MITTWOCH met DJ MAURICE APRÈS SKI OP SAFARI
Ticketprijs: € 10,-

Het wordt een heerlijk “sommerfest”, want met een BBQ in Oktoberfest-stijl aan het begin van de avond is de toon gezet. Daarna kan het bierfest écht beginnen. DJ Maurice draait de beste après ski hits. Allemaal de lederhosen en dirndls aan en ‘jetzt geht lossss”.

Donderdag 17 augustus – MEELALLEN MET Z’N ALLEN met DE ZINGENDE BARMANNEN
Ticketprijs: € 15,-

Na een paar avonden feesten zijn de stembanden goed opgewarmd. Dat komt goed uit, want we gaan meelallen met z’n allen! De Zingende Barmannen tappen de drankjes én zorgen voor de live muziek. Een top combinatie toch?!

Vrijdag 18 augustus – PROOST! OP VRIJDAG LIVE!
Ticketprijs: € 15,-

​De band Proost! gaat onze tent op zijn kop zetten met een geweldige show. Zij spelen de grootste hits en door een explosie aan special effects wordt je kéér op kéér verrast! Hun motto is:
Zingen alsof je leven ervan afhangt.
Springen tot je benen je niet meer kunnen dragen.
Wij maken vrienden voor het leven!​
Daar moet op gedronken worden!
Daar kunnen wij ons zeker in vinden, PROOST!

Zaterdag 19 augustus – HOORNAARS FOUTE FUIF met DJ ROY KLOP en RONNIE RUIJSDAEL
Ticketprijs: € 15,-

De feestweek is geen feestweek zonder een fantastisch fout fuif. Daar gaan we deze feestweek dan ook mee afsluiten. Haal allemaal je meest foute outfit uit de kast. Dan gaan we met het gehele dorp nog één keer helemaal los op alle foute hits die DJ Roy Klop voor ons gaat draaien. En Ronnie Ruisdeal komt een goed fout optreden geven!

Tickets zijn alleen te koop via digitale verkoop. (OP=OP)