De Feestweek Update van april gemist? Lees ‘m hier digitaal

Het is de hoogste tijd om jou als Hoornaarder weer eens bij te praten over de feestweek. Er valt namelijk genoeg te melden. Zo maken we in deze Feestweek Update het volledige avondprogramma bekend. Overdag gaat er van alles gebeuren in de Kinderstad, direct naast de feesttent. Als je kinderen in de basisschoolleeftijd hebt kan het je niet ontgaan zijn. Ook leuk voor kinderen: de Vakantie Bijbel Week, op dinsdag- en donderdagochtend. Voor veel Hoornaarders is de optocht het hoogtepunt van de feestweek. Goed om te weten: je kunt je vanaf nu aanmelden. Verder vind je de tekst van het Hoornaarlied in deze Feestweek Update, zodat je alvast kunt oefenen. En lijkt het je leuk om een paar uurtjes te helpen als vrijwilliger in de feestweek? Dan kan je je hier aanmelden.

Heb je de Feestweek Update niet ontvangen? Hieronder kan je ‘m downloaden. Tóch liever een papieren versie? In de supermarkt kan je een exemplaar halen.