Meedoen aan de optocht? Schrijf je in!

Op zaterdag 12 augustus lopen Hoornaar en omstreken weer uit voor de traditionele optocht. Wil je meerijden met je vrienden, familie, vereniging, buurt of straat? Vergeet je dan niet aan te melden. Doe het snel, dan houden we je op de hoogte van belangrijke nieuwtjes in aanloop naar de optocht, bijvoorbeeld over het programma, de route en het reglement. Wel zo makkelijk!

Wijzigingen doorgeven

Wil je iets wijzigen aan je aanmelding? Bijvoorbeeld het aantal deelnemers? Geen probleem. Stuur ons een mailtje via het contactformulier of reageer op de bevestiging die je in je mailbox ontvangt na het invullen van het aanmeldingsformulier.

Reglement

Met je inschrijving verklaar je kennis te hebben genomen van het reglement. Lees dit dus goed door en zorg dat de andere deelnemers ook op de hoogte zijn van de regels.

Over je gegevens

Je gegevens bewaren we tot 12 augustus 2023, de dag van de optocht. Daarna zullen we ze verwijderen.

Aanmeldformulier optocht

Aanmeldformulier optocht 2023
Typeer je gezelschap
We gebruiken je telefoonnummer alleen bij noodgevallen, op de dag van de optocht.
Wil je nog iets kwijt over de plannen, zodat we daar als organisatie rekening mee kunnen houden?
Weet je nog niet hoe breed de wagen zal zijn? Laat dit veld dan leeg. Stuur ons de informatie zo snel mogelijk, uiterlijk een week voor de optocht.
Weet je nog niet hoe lang de wagen zal zijn? Laat dit veld dan leeg. Stuur ons de informatie zo snel mogelijk, uiterlijk een week voor de optocht.
Heeft de wagen eigen aandrijving?
De wagen wordt getrokken door
Wordt er muziek gedraaid op de wagen?
Is de wagen of (een deel van) de aankleding gekocht?
Vul ‘nee’ in als het nog niet zeker is. Verandert dit? Laat het ons dan weten. (Deels) gekochte wagens dingen niet mee naar prijzen.