Algemene mededelingen Feestweek

Korting op je passepartout? Word (op tijd) lid!

Let op: dit is een verouderd bericht. Je kunt je natuurlijk aanmelden als lid, maar je ontvangt geen korting meer op je passepartout tijdens de feestweek. Heb je vragen? Stuur ons dan een mailtje.

Tijdens de feestweek loont het als Hoornaarder extra om lid te zijn van de oranjevereniging. Tegen een jaarlijkse contributie van maar 5 euro lever je een bijdrage aan de festiviteiten die we organiseren op dagen als Koningsdag en op andere momenten in het jaar. We houden onze activiteiten graag laagdrempelig, en daar speelt jouw jaarlijkse contributie een belangrijke rol in.

Samen maken we het mogelijk

Ook tijdens de feestweek is een groot deel van de activiteiten op het programma gratis toegankelijk. De meeste feestavonden vormen een uitzondering. Die kunnen we met alleen de opbrengsten van de contributies niet bekostigen. Daarom doen we een beroep op sponsoren uit het bedrijfsleven. En we vragen bezoekers entree te betalen voor een avondticket, of een passepartout voor de hele week.

Lidmaatschap loont

Natuurlijk komen we jou als trouw lid graag tegemoet. Daarom krijg je als lid van Oranjevereniging Irene een flinke korting op de kosten van een passepartout. Voor avondkaarten betaalt iedereen – ook leden – dezelfde prijs.

Korting op passepartouts voor iedereen in je huishouden

Binnenkort maken we het tarief en de verkoopmomenten bekend. Financieel voordeel heb je altijd. Zeker als jouw huishouden uit meerdere mensen bestaat. Je hoeft namelijk maar één keer het contributiebedrag te betalen voor een huishouden met twee volwassen en een onbeperkt aantal thuiswonende kinderen onder de 18.

Word lid vóór 1 april 2023

Ben je nog geen lid? Dan heb je nog maar heel even de tijd om daar verandering in te brengen. Alleen als je op 31 maart 2023 of eerder je verzoek tot lidmaatschap naar ons hebt gestuurd, heb je recht op korting op je passepartout. Klik hier om lid te worden.

Ik word 18 in 2023

Ben je 18 jaar? Dan heb je een eigen lidmaatschap nodig om korting te krijgen op een passepartout. Je mag dan niet meer meedoen met het lidmaatschap van je ouders. Word je de komende maanden of in de feestweek 18 jaar? Vraag dan alvast een lidmaatschap aan om ook gebruik te kunnen maken van de korting op een passepartout. Het is niet nodig om voor 1 april lid te worden, maar zorg wel dat het voor de feestweek geregeld is.