Koningsdag

Koningsdag 2021 gevuld met activiteiten

Nog maar even en dan breekt Koningsdag weer aan! Helaas is het coronavirus nog altijd aan de orde van de dag. Inmiddels al ruim een jaar. Waar we er vorig jaar van overtuigd waren dat het bij een eenmalige uitgeklede editie van Koningsdag zou blijven, moeten we ons ook nu weer neerleggen bij de maatregelen die er gelden. Maar niet getreurd! Ook in 2021 hebben we enkele activiteiten voor het dorp in petto die absoluut de moeite waard zijn.

Houd de kinderen zoet met de activiteitentas

Ook dit jaar kun je weer een tas bestellen met leuke spelletjes en activiteiten voor kinderen t/m 12 jaar. Aanmelden kan tot vrijdag 23 april via deze pagina. Dan hangen we het tasje (of meerdere, als je meer dan één kind t/m 12 hebt) op Koningsdag voor 10.00 uur aan je voordeur.

Creatief met tompouce

Maak jij de mooiste tompouce? Heel veeleisend is de jury niet hoor. Zolang je maar twee koeken maakt, met iets ertussen en iets erop. Stuur een foto van je originele creatie op Koningsdag vóór 15.00 uur in, en misschien win je wel een mooie prijs! Er zijn verschillende leeftijdscategorieën. Op Koningsdag verschijnt een pagina op deze website waar je een foto van je creatie kunt delen.

Oranjemanie

Deze Koningsdag ga je met je hele huishouden op speurtocht in je eigen huis… Oranjemanie is leuk voor je hele huishouden en houdt je gegarandeerd lekker bezig op Koningsdag. Klik hier voor meer informatie.

Fietspuzzeltocht

Terug van weggeweest: de fietspuzzeltocht! Je krijgt ruim de tijd om deze mooie tocht door onze geliefde regio te rijden, in een lange variant van ongeveer 30 km of een korte van ongeveer 10 km voor de kinderen. Ook met de fietspuzzeltocht kun je leuke prijzen verdienen. Meedoen? Kort voor Koningsdag worden de route en puzzel op deze website gepubliceerd. De oplossing van de puzzel kun je inleveren tot 18.00, ook via de website.

Heb je vragen? Stuur ons gerust een berichtje!