Koningsdag

Hoornaar viert Koningsdag vanaf de bank

…en dat heeft, ondanks alles, toch ook wel wat. We kunnen gewoon de vlag uithangen, oranje tompoucen zijn verkrijgbaar als altijd en bij slecht weer hebben we minstens zoveel lol.

Wat ons betreft gaat deze Koningsdag niet zomaar voorbij. Juist omdat het zo anders is, zal de Koningsdag van dit jaar een bijzondere blijken. Hoornaar bruist als altijd, maar dan thuis!

Eerder berichtten we dat we dit jaar geen activiteiten zouden organiseren op Koningsdag. Maar we hebben ons bedacht. We hebben een plan bedacht waardoor het gevoel van verbondenheid in ons dorp Hoornaar een heel andere invulling krijgt. Geen verbondenheid in buitenactiviteiten, maar binnen.

Verrassingsrugzak

Voor de kinderen van 0-12 jaar hebben we een verrassingsrugzak samengesteld waarmee ze zich binnen en misschien een klein beetje in de tuin kostelijk kunnen vermaken. Mocht u zo’n rugzak willen voor uw kind(eren), geef dit dan door via onderstaand formulier. Wij zorgen er dan voor dat de beloofde verrassingsrugzak op 27 april voor 9 uur bij u aan de deur hangt. Aanmelden kon tot en met donderdag 23 april.

Thuis Bruis Quiz

Voor de leeftijden van 12-100 hebben de Thuis Bruis Quiz bedacht. Een quiz die u thuis kunt maken, met hulplijnen via familie, buren of vrienden, die u (telefonisch of digitaal) kunt benaderen om antwoorden te weten te komen. Er zijn ook prijzen mee te verdienen. De quiz komt op 27 april om 9 uur beschikbaar op onze website. Vooraf aanmelden is niet nodig. Heeft u een vraag? Stuur ons dan gerust een mailtje!