Algemene mededelingen Lampionnenoptocht

Onze plannen voor de tweede helft van 2021

De zomer staat voor de deur! Een zomer die we eigenlijk hadden willen afsluiten met de feestweek die we al veel te lang hebben moeten missen. Ook in 2021 zit het er niet in, hoewel de kans groot is dat het gewoon weer mogelijk zou zijn geweest. Dat zit zo: eerder dit jaar trokken we de conclusie dat een authentieke feestweek geen optie meer zou zijn. Een goede voorbereiding kost tijd. En die tijd hebben we niet meer. Ook niet nu het licht van de versoepelingen aan de horizon gloort.

We hebben als bestuur de voorkeur voor een feestweek zonder beperkingen en toegangstesten, maar mét een goed en compleet programma voor alle leeftijden. En die gaat er komen. Hoe en wanneer precies, dat bespreken we graag met de rest van het dorp. Natuurlijk hebben we al wat ideeën. 2023 klinkt als een veilig en werkbaar alternatief. En misschien dat we alvast een voorproefje op poten kunnen zetten in het voorjaar van 2022?

Algemene ledenvergadering

Deze zomer willen we een knoop doorhakken, samen met onze leden. Dat doen we tijdens de algemene ledenvergadering, op maandag 6 september. Zet het alvast in je agenda! Meer informatie volgt in augustus.

Lampionnenoptocht

Nog iets om nu al in je agenda te zetten: de jaarlijkse lampionnenoptocht, die we ook al even hebben moeten missen. Op woensdag 29 december luiden we het jaar uit met een gezellige tocht door het dorp, onder begeleiding van muziekkorps de Volherrie uit Noordeloos. Vooral leuk voor de kinderen, maar natuurlijk zijn ook volwassenen welkom. Daarbij gaan we er voor het gemak van uit dat er van coronamaatregelen geen sprake meer zal zijn.