Feestweek

Alles wat je moet weten over de Hoofdstad Hoornaar Challenge

Heel Hoornaar ontving in oktober een unieke tas in de brievenbus, als voorloper voor de feestweek in 2020. Deze tas hebben de Hoornaarders niet zomaar gekregen. Je kunt er namelijk mooie prijzen mee winnen.

We dagen iedere Hoornaarder uit een bijzondere foto te maken op een plek waar men Hoornaar hoogstwaarschijnlijk nog niet kent. Mét de tas in beeld natuurlijk. Dat kan dus op vakantie zijn. Of gewoon in de kantine op je werk.

De drie meest originele foto’s belonen we met de volgende prijzen, geldig tijdens de feestweek in 2020:

1e prijs

• Passepartout voor gratis toegang tijdens de gehele feestweek
  • 25 consumptiemunten
  • 1 bijzondere verrassing (dit maakt de oranjevereniging later bekend)

2e prijs

• 20 consumptiemunten

3e prijs

• 15 consumptiemunten

Meedoen? Stuur je mooiste foto naar info@oranjevereniginghoornaar.nl of deel ‘m op Facebook of Instagram met #hoofdstadhoornaar! Je hebt nog tot juli 2020 de tijd.

Geen tas ontvangen? Stuur dan een mailtje naar bovenstaand emailadres, of spreek een van de bestuursleden aan.