#hoornaarverbonden

Verbonden door het licht

Deze week brengen we samen met de dorpsraad windlichten rond in Hoornaar. Ieder Hoornaars huis mag er uiterlijk zaterdag één bij de voordeur verwachten.

Corona en de getroffen maatregelen maken veel van wat voorheen vanzelfsprekend was tot iets onbereikbaars. Hier hebben we allemaal mee te maken, en rond de feestdagen is dat extra lastig.

Het windlicht kun je neerzetten waar je wilt, maar het mooiste is het natuurlijk wanneer deze op een plek staat waar de rest van het dorp het ook kan zien. Zaterdag 19 december hebben we de ‘avond van verbondenheid’ gedoopt. Het zou geweldig zijn als alle Hoornaarders die avond hun licht laten branden.

Wil je een foto maken van je windlicht en deze delen op social media, zoals Facebook of Instagram? Gebruik dan #hoornaarverbonden in je bijschrift, zodat wij de foto ook te zien krijgen.

We hopen dat met deze actie de onderlinge verbondenheid alsnog ervaren wordt. Heb je vragen of opmerkingen? Stuur ons dan gerust een mailtje!